marți, 12 ianuarie 2016

Reminds me TAG

   Ok, știu că am neglijat cu nesimțire blogul de când cu Youtube-ul, dar recent am primit un tag de la blogul MoreThanBook și m-am gândit să-l fac aici. E destul de drăguț tag-ul și am zis că nu strică să răspund cerințelor. Tot ce am de făcut e să asociez câteva cărți cu niște amintiri. 

   Reguli: 
 - Amintește în articol persoana care te-a provocat la TAG.
 - Pentru fiecare „amintire” propusă alege câte o carte citită și argumentează în câteva cuvinte.
 - Dacă nicio carte citită nu corespunde unei „amintiri”, poți alege una din cărțile pe care dorești să le citești, dar să precizezi acest aspect.
 - Găsește alte 5 sau 10 „amintiri” (cât te ține inspirația).
 - Lipește eticheta pe alte 5 sau 10 blogguri (provoacă mai departe).

1. O carte care îți amintește de copilărie. 
   În general cărțile de povești îmi amintesc de copilăria mea, nu cred că pot alege una. Erau acele cărți cu povești nemuritoarea ce conțineau mai multe basme.

2. O carte care îți amintește de școală.
   2 ani de vacanță - Jules Verne, știu că am citit-o în generală în speranța că o să învăț cum să chiulesc timp de doi ani de la școală. Am citit-o pentru titlu, dar mi-a plăcut mult deși cartea avea ca temă maturizarea forțată a copiilor puși în fața unor probleme de viață majore. 

3. O carte care îți amintește de mâncare.
    Jocurile foamei?!? - deși e doar din cauza titlului. 

4. O carte care îți amintește de vacanță.
    Alegerea -  Kiera Cass, am citit cartea pe plajă la mare și mereu când văd cartea în bibliotecă mă gândesc ce mișto era la mare, deși cartea nu are legătură cu vacanța.

5.  O carte care îți amintește de o carte.
   Diverget mi-a adus aminte de Jocurile foamei, dar doar primul volum. Nu știu de ce, dar în timp ce citeam Diverget mă tot gândeam la Katniss :))

6. O carte care îți amintește de sărbători.
   De Crăciun am primit de la mama Fulgi de iubire - John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle, cred că asta mă duce cu gândul la sărbătorile de iarnă, deși momentan nu am citit cartea.

7. O carte care îți amintește de o țară asiatică (+ ce țară?)
   Memoriile unei gheișe, deși am citit-o mai demult când era nebunia și cu filmul.

8. O carte care îți amintește să iubești.
   Cred că aleg Dacă aș rămâne de Gayle Forman, mi-a plăcut mult și mi se pare că se potrivește cu cerința.

9. O carte care îți amintește că trebuie să faci o schimbare.
  Alter.ego - Ana Mănescu, îmi aduce aminte de schimbările pe care trebuie să le facem pentru a putea merge mai departe.

10. O carte care îți amintește de tine.
   Zona Zero? :)) 

 Am să dau mai departe TAG-ul Andreei Păunescu și Leontinei (Everything and anything). Bine și tuturor celor care nu l-au făcut până acum :D
  

2 comentarii: