marți, 20 octombrie 2015

New Books #6

   Din Iulie nu am mai făcut o postare cu noile achiziții și cred că a venit momentul. O parte din cărți le-am primit, una am câștigat-o (yes, that was a first), iar restul le-am comandat când am prins ceva oferte cu 50% reducere. Din toate astea doar una din ele am reușit să o citesc și aia pentru că se nimerise în geanta mea când am fost în Bulgaria. Era subțire și am citit-o pe drum și-n camera de hotel. 
   

   Oricum am rămas în urmă cu cititul asta atât din cauză că am scris la Zona Zero cât și din alte motive personale. Goodreads mă anunță zilnic că  sunt cu 2 books behind schedule, dar îl ignor. Recuperez eu. Recent am citit Printre tonuri cenușii (loved it) și Străinul seducător (a fost ok pentru o carte de genul acesta). Totuși am o listă mare de cărți pe care vreau să le achiziționez, dar aștept târgul Gaudeamus și Black Friday. 

   Prima carte e Inima întunericului - Joseph Conrad. Acum aici e o mică încurcătură, căci în facultate am citit niște rezumate/caracterizări/interpretări pe internet (da, mi-a fost lene să citesc cartea) pentru că trebuia să dau examen, deci știam ce se întâmplă, dar tot am vrut să o citesc pentru că am avut eu o stare ciudată în timpul verii și s-a potrivit perfect. Partea bună e că atunci când mi-a picat la examen am luat 9. Vara asta am prins cartea la reducere și am profitat. Nu am să o recomand căci e destul de greu să o înțelegi, e despre dualitate umană, lupta dintre civilizații, etc. Vă las descrierea și decideți voi dacă vă place.

Descriere: Romanul a inspirat, în 1979, celebra ecranizare Apocalypse now, în regia lui Francis Ford Coppola, cu Martin Sheen, Marlon Brando și Robert Duvall în rolurile principale.

Charlie Marlow e căpitanul onest al unui mic vas comercial ce străbate fluviul Congo în căutarea unui negustor de fildeș enigmatic. Călătorind spre destinația dezvăluită pe parcursul unei întregi povesti rupte parcă dintr-un thriller, Marlow aude la răstimpuri un nume rostit cu respect, cu teama sau cu ură de tovarășii săi. Misteriosul personaj Kurtz ocupa treptat întregul fundal al poveștii, al cărei final întârzie, amânat de trecerea printr-o junglă întunecată, stranie, populată de canibali sângeroși și străbătută de un fluviu capricios, ce face înaintarea micii expediții dureros de înceată.



  Tot prin august mi-am luat și următoarele trei volume din seria Vampirii Sudului de Charlaine Harris. Nu am ajuns să citesc primele trei volume, dar am profitat că astea erau la ofertă. Poate într-o zi ajung și la seria asta. Oricum am văzut că sunt multe cărți. Știu că serialul True blood a fost făcut după aceste cărți, dar nu m-am uitat la el, deci habar nu am despre ce e. - ok, e cu vampiri.

  De la o prietenă de pe Facebook am primit cartea asta. Îți mulțumesc Laura :) Vă invit să-i vizitați blogul aici, e tot despre cărți, deci sunt sigură că o să vă placă. Nu am ajuns să o lecturez, dar am să vă anunț când o fac ce impresie mi-a lăsat cartea.


  Descriere: Eroina cărții, Heaven, frumoasă, haioasă și cu capul în nori, lucrează la o firma de PR din New York, iar singura ei grija e să se căsătorească. Însă viața ei, cu profesie și gânduri de măritiș cu tot, e data peste cap. Ajunge chelneriță într-un restaurant de fițe și în blocul ei se mută un tip la fel de zăpăcit ca ea, Brady Gilbert. Între Heaven și acest bărbat cu farmece de Hugh Grant începe un joc de-a șoarecele și pisica, condimentat cu umor și tensiune.


   Recent mi-am comandat și Moartă și înviată (Madison Avery Vol. 2) de Kim Harrison. Mi-a plăcut coperta și am profitat de un voucher de reducere.

  Descriere: Mă numesc Madison Avery, am şaptesprezece ani şi sunt pe jumătate moartă. Sunt în fruntea îngerilor întunecați din Ceruri, iar aceştia ard de nerăbdare să omoare pe cineva.


Visurile lui Madison Avery de a se adapta la noua şcoală la care învaţă au murit odată cu ea. A reuşit totuşi să-şi păstreze iluzia unui corp, are de-a face cu un înger păzitor cicălitor şi, ah, da, i-a grăbit sfârşitul spintecătorului care o omorâse. În condiţiile astea, nu prea poate să intre în nicio bisericuţă. E uimitor că tipul de care este îndrăgostită, Josh, nu o crede complet ţicnită.

  Acum Madison a aflat că este cronometrorul întunericului şi se află la conducerea îngerilor care urmează regulile de nepătruns ale sorţii. Cum nu i-a plăcut niciodată să respecte regulile, hotărăşte că sistemul are nevoie de o schimbare radicală. Cu ajutorul unor aliaţi neaşteptaţi, Madison creează un grup de spintecători rebeli, care nu sunt deloc de acord cu orânduirile Cerurilor.
  Dar pe măsură ce se luptă cu noile abilităţi înspăimântătoare specifice unui cronometror, Madison îşi dă seama că s-ar putea să nu fie pregătită pentru ce o aşteaptă – asta dacă nu are parte de o intervenţie divină majoră.

   Penultima carte am câștigat-o pe pagina de Facebook a celor de la Express de Banat. Deși sunt o pagină de știri, în fiecare lună oferă câte o carte. Eu zic să urmăriți pagina că oferă cărți mișto. Eu am câștigat Iarna Lumii - Ken Follett, acum urmează să-mi iau primul volum ca să o iau cu începutul.

Descriere: Războiul i-a făcut luptători. Iubirea i-a făcut eroi.  "Iarna lumii" continuă în aceeaşi manieră superlativă cu care ne-a obişnuit "Căderea uriaşilor". O puternică dramă, care înaintează zgomotos şi cu cea mai mare viteză. Este animată, captivantă şi plină de detalii fascinante. Prin ochii personajelor principale, beneficiezi de un loc în faţă la marele spectacol al celor mai memorabile evenimente ale istoriei. Al doilea roman al trilogiei continuă din punctul în care ne-a lăsat primul volum, urmărind destinele celor cinci familii - din America, Germania, Rusia, Marea Britanie şi Tara Galilor - prin vremuri de intense transformări sociale, politice şi economice, începând cu ascensiunea celui de-al Treilea Reich şi continuând cu Războiul Civil Spaniol, drama celui de-al Doilea Război Mondial, experienţele primelor bombe atomice aparţinând Statelor Unite şi Uniunii Sovietice şi începutul îndelungatului Război Rece. În această epopee fermecătoare, ciocnirea la nivel internaţional a puterii militare cu convingerile personale va copleşi lumea, de la Cable Street din partea de est a Londrei până la Pearl Harbor în Hawaii, din Spania la Stalingrad, din Dresda la Hiroshima.

  Ultima carte e una pe care o aștept de muuuullllt! E volumul ce încheie triologia Ultima Vrajitoare Din Transilvania. Asta am primit-o direct de la sursă, adică de la Cristina Nemerovschi (aka. Anna Vary) și mor de nerăbdare să o citesc. O am cu autograf :)

Descriere: Revenită în București după povestea dramatică trăită în satul V., Alexandra observă treptat că acele lucruri pe care le credea rămase în trecut o urmăresc. Viața ei este pe cale să se schimbe din temelii. Tot ce crezuse a fi doar legendă pare acum mai real ca niciodată.  Singura care poate lămuri misterul este Aneke, care nu întârzie să reapară în viața Alexandrei, iar secretul tulburător pe care-l va afla adolescenta va fi punctul culminant al întregii ei aventuri în lumea fascinantei contese.
  O poveste complicată și captivantă despre nemurire, iubire, prietenie, iertare, alegeri, sacrificii, în care personajele dezvăluie trăsături total neașteptate.
  Finalul trilogiei „Ultima vrăjitoare din Transilvania” te va ține cu sufletul la gură până la ultima pagină.

  Astea sunt cărțile, sper să-mi revină pofta de citit. Până atunci vă anunț, în caz că nu știați deja, că Zona Zero e gata. E la editură și în curând o să iasă pe piață. Probabil pe la sfârșitul lui noiembrie, nu știu încă, dar vă anunț eu. Am să fac și o postare zilele astea ca să vă zic despre ce e vorba. Până atunci vă doresc numai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu